چرا آکادمی علوم ایران ؟

موسسه فرهنگی هنری آکادمی علوم ایران با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1385 به ثبت رسیده ‏و فعالیت رسمی خود را در سال 1386 در تهران آغاز کرده است. این موسسه زبان با آموزش زبان های مختلف سالانه بطور ‏متوسط 5000 زبان آموز را آموزش می دهد. متد آموزشی این موسسه از زمره معتبرترین روش های آموزش زبان در ‏سطح کشور می باشد‎.

موسسه زبان آکادمی علوم ایران واحد شهرک امید در سال 1393 در محل مجتمع فرهنگی شهرک امید فعالیت خود را آغاز نموده است. ‏مجتمع فرهنگی شهرک امید در محیطی کاملاً علمی و مناسب آموزشی قرار گرفته است و از کلیه مزایا و فاکتورهای ‏آموزشی بهره مند است

آموزشگاه زبان آکادمی علوم ایران با نزدیک به یک دهه تجربه و استفاده از منابع غنی و به روز، منطبق بر آخرین پیشرفتهای ‏اموزشی سعی در هدایت زبان آموزان رشته های مختلف ( انگلیسی ، آلمانی ، فرانسه ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، ترکی-استانبولی ، چینی ) و رسیدن به اهداف والای آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

از ویژگی های اموزشگاه زبان

بهره گیری از جدیدترین و کاربردی ترین منابع آموزشی‎

‎بهره گیری از اساتید برجسته ، با تحصیلات و سوابق درخشان آموزشی از ایران ، امریکا ، کانادا و‎…

‎برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت‎ زبان های انگلیسی ، آلمانی ، فرانسه

آکادمی علوم ایران واحد شهرک امید مفتخر به برگزاری دوره های آموزشی زبان انگلیسی ، فرانسه ، آلمانی بوده و پذیرای حضور علاقمندان در تمامی ساعات و روزهای هفته ‏به صورت خصوصی ، نیمه خصوصی و گروهی می باشد تا تمام علاقمندان به بهترین نحو از کلیه امکانات و امتیازات ‏مجموعه بهره مند شوند‎.

اهداف و چشم انداز موسسه زبان

آکادمی علوم ایران بعنوان یکی از معتبرترین مرکز آموزش زبانهای خارجی به روزی می اندیشد که از هر خانواده ایرانی ‏حداقل یک نفر از خدمات آن بهره مند شود‎.

موسسه آکادمی علوم ایران در اولین سال های فعالیت خود با شناسایی نیازهای کشور و جامعه در حوزه آموزش زبانهای ‏خارجی ، تمرکز فعالیت های خود را بر ارائه آموزش به همراه کیفیت آموزشی مطلوب، متمرکز نموده است‎. ‎

فهرست