تعیین سطح و ثبت نام

هدف از تعیین سطح، سنجش سطح زبانی زبان آموزان و مشاوره ی آموزشی بوده که توسط مدیران آموزش یا کارشناسان واحد مورد نظر انجام می پذیرد لذا این تعیین سطح 10 الی 15 دقیقه به صورت شفاهی با تعییین وقت قبلی صورت می پذیرد و یکی از ملزمات ثبت نام در آکادمی علوم ایران می باشد.

متقاضیان ثبت نام پس از انجام تعیین سطح و مشاوره جهت تعیین زمان کلاس خود می توانند حضورا ثبت نام کرده و با پرداخت شهریه کامل رسید دریافت نمایند.

نکته: لازم به ذکر است که زبان آموز می بایست هنگام ثبت نام فیش تعیین سطح خود را همراه داشته باشد.

مقررات آزمون ها

لازم به ذکر است که در پایان هر ترم آموزشی یک امتحان پایان ترم از زبان آموزان بعمل می آید و زبان آموزی مجاز به ثبت نام در ترم بعد است که در این آزمون نمره قبولی را آورده باشد. شرایط قبولی با توجه به نمره ها به شرح ذیل می باشد:

– نمره ی زیر 70 مورد قبول نمی باشد …

– نمره بین 70 تا 75 مشروط محسوب میگردد. (زبان آموز باید نمره ترم بعدش بیشتر از 80 باشد در غیر این صورت از او تعیین سطح مجدد بعمل می آید.)

زبان آموزان انگلیسی باید در پایان هر کتاب، یک امتحان General Exam بدهند یعنی امتحانی از مطالب کل کتاب گذرانده شده، به صورت شفاهی توسط استادی دیگر از زبان آموز بعمل می آید که این امتحان به منزله مجوز ورود به کتاب بعد می باشد، لذا کسانی که در این امتحان شرکت نکنند نمی توانند به ترم بعد راه پیدا کنند.

درخواست گواهی

جهت صدور گواهی مربوط به تحصیل، زبان آموزان درخواست خود را از طریق پر کردن فرم به صورت کتبی اعلام می نمایند. لازم به ذکر است اولین گواهی بعد از گذراندن سه ترم (معادل 120 ساعت آموزشی) به زبان آموزان ارائه می گردد و صدور گواهی به یک هفته زمان نیاز دارد.

دانشجویانی که به هر دلیل در روند گذراندن دوره ها بیشتر از دو ترم وقفه انداخته باشند، در صورتی که نیاز به گواهی داشته باشند باید تعیین سطح مجدد داده و بنا به سطح فعلی به آنها گواهی ارائه می گردد.

استرداد شهریه و …

استرداد شهریه و مرخصی: استرداد به معنای پس دادن یا برگرداندن شهریه دانشجوی ثبت نام شده می باشد که تحت شرایط خاص و طبق قوانین خاصی صورت می پذیرد. لذا شرایط استرداد در موسسه آکادمی علوم به قرار زیر می باشد:

– چنانچه بیشتر از یک هفته به شروع ترم باقی مانده باشد کل شهریه عودت داده میشود.

– در صورتیکه کمتر از یک هفته به شروع ترم باشد شهریه پس از کسر 20 درصد عودت داده میشود.

– 24 ساعت مانده به شروع ترم، به هیچ عنوان شهریه مسترد نمی گردد حتی اگر زبان آموز در کلاس شرکت نکرده باشد.

نکته: ارائه اصل قبض رسید ثبت نام چهت امور مربوط به استرداد الزامی می باشد.

رزرو و مرخصی: زبان آموزان تنها یک هفته مانده به شروع ترم در صورتیکه ثبت نام کرده باشند و نتوانند در کلاسها شرکت نمایند، میتوانند شهریه خود را فقط یک ترم (آن هم برای ترم آتی) رزرو نمایند، لذا در صورتی که آن ترم در کلاسها شرکت نکنند شهریه آنها سوخت می گردد. از این رو بعد از شروع ترم به هیچ عنوان رزرو نخواهیم داشت.

همچنین لازم به ذکر است زبان آموزان تنها یک ترم میتوانند مرخصی داشته باشند، چنانچه بیشتر از یک ترم مرخصی باشند باید با تعیین سطح مجدد وارد کلاسها شده و بر حسب سطح فعلی ثبت نام نمایند.

تخفیف ها

زبان اموزان آکادمی علوم در صورت شرایط لازم می توانند از تخفیف شهریه برخوردار شوند، که انواع آن به شرح زیر می باشد:

Top Student: به کلاسهایی تعلق می گیرد که تعداد آنها بیشتر از 8 نفر باشد. در این صورت به بالاترین نمره کلاس ( فقط یک نفر ) 10 درصد تخفیف تعلق میگیرد.

تخفیف نفر دوم خانواده: در صورتی که دو نفر از اعضای یک خانواده همزمان در آکادمی علوم ثبت نام نمایند به نفر دوم 10 درصد تخفیف خانواده تعلق میگیرد.

نکته: لازم به ذکر است که زبان آموز از این تخفیف فقط در زمان مهلت ثبت نام می تواند استفاده نماید و در روز شروع ترم هیچ تخفیفی به زبان آموزان تعلق نمی گیرد.

تخفیف ساعات: علاقمندانی که متقاضی ساعات کلاس تا قبل از ساعت 3 بعداز ظهر باشند می توانند از تخفیف 15-10 درصدی بهره مند شوند.

فهرست